? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, May 18, 2009

Selamat Hari Guru...







Hari ni Sekolah aku buat sambutan Hari Guru...terlebih dahulu aku nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada guru-guru aku yg pernah mengajar aku ni...hehe...

Berbalik citer aku ni...bile cakap pasal hari guru, wahhh!!!macam2 persediaan cikgu2 ni da buat...wat persembahan 2 la wat persembahan ni la...macam2 ada....Utk tahun ni tema persembahan kami adalah berunsurkan lagu2 60an...Susah ckit la group aku ni..nak kate x sporting x jgk tp mungkin diorg malu nk goyang2 badan..bese la pompuan kan...tp aku ni x kire janji ati aku puas...hahaha...kitaorg nyanyi lagu "kenanganku" secara akustik..cewah....


pastu aku latih bdak2 yg le thn pndai menari la...cam koreografer plak aku ni...Aku solekkan diorg...aduh....comelnye...Leh tahan jgk aku ni...pndai solekkan orang da mcm mak andam...hehe.
teringat mse zaman sekolah tadika dlu...macam2 persembahan aku masuk...yela...dulu aku besar lidi tapi sekarang da lbh kurang pokok durian...hahaha...ngutuk diri sendiri beb!! Tapi xpe yang penting Enjoyyyy!!!!!
Walau ape pun orang nak kate yang penting hati aku puas...HaHaHa...
*ok la setakat ni je aku nak kongsi citer ngan kawan2 aku...nnt kte jumpa lagi...adios



0 comments: